عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1398
بازدید : 132
نویسنده : یاسین

نحوه بارگیری انواع کامیون های مخصوص اسباب کشی منازل توسط نیروهای تخصصی باربری چالوس چگونه انجام می شود ؟

از موقعیت یابی مبلمان تا استفاده از وسایل خانه ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید فضای بارگیری خود را در قسمت پشت اجاره کامیون به حداکثر برسانید .

برای راهنمایی گام به گام بسته بندی و بارگیری کامیون اسباب کشی می توانید از مشاورین باربری نوشهر کمک بخواهید .

مشاورین با سابقه شرکت های حمل اثاثیه مطمئناً شما را از انجام چندین بار اسباب کشی خلاص می کند . علاوه بر به حداکثر رساندن فضا ، افرادی که برنامه ریزی می کنند باید تمام جوانب را در نظر بگیرند .

باید بدانند که چگونه وزن را به طور مساوی در قسمت عقب کامیون توزیع کنند و چگونگی استفاده از ابزارهای خاص را برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل مورد استفاده قرار دهند .

لطفا نکات مهم زیر را جهت حمل اثاثیه بخوانید و با آرامش اسباب کشی کنید

نحوه بارگیری تخصصی انواع کامیون و کامیونت

اولین گام این است که بدانید به چه کامیونی با چه اندازه ظرفیت نیاز دارید

حداقل یک ماه قبل از حمل اثاثیه منزل ، پیش بروید و یک کرایه کامیون را برای تاریخ حرکت خود رزرو کنید .

از کامیون های حمل بار کوچکتر تا کامیون های بزرگتر 6 متری ، بیشتر موسسه های اجاره کامیون و کامیونت مجموعه ای از اشکال و اندازه را برای انتخاب ارائه می دهند .

هر کاری را که می توانید انجام دهید ، سعی کنید از انتخاب کامیونی که برای وسایل شما خیلی کم است ، خودداری کنید .

در حالی که یک کامیون کوچکتر ممکن است برای اجاره ارزان تر باشد ، در دراز مدت صرف هزینه و وقت اضافی برای شما خواهد کرد .

به عنوان مثال ، اگر یک کامیون برای حمل لوازم منزل شما خیلی کوچک باشد ، مجبور خواهید شد که چندین بار لوازم خود را به صورت متعدد جابجا کنید .

برای اطمینان از انتخاب مناسب اجاره کامیون برای جابجایی بعدی خود ، دستورالعمل های اندازه شرکت کرایه کامیون را با دقت بخوانید .

در صورت شک ، برای جزئیات بیشتر در مورد اندازه کامیون با یک مشاور اجاره کامیون تماس حاصل فرمایید .

قبل از بارگیری یک کامیون یا کامیونت مخصوص اسباب کشی منازل ، حتماً تمام وسایل لازم برای بسته بندی را جمع آوری کنید . این شامل جعبه های محکم ، بسته بندی پلاستیکی ، نوار بسته بندی ، پدهای مبلمان و پتوها است .

از آنجا که وسایل شما ممکن است در هنگام حمل و جابجایی آسیب ببیند ، به ویژه مهم است که همه موارد با محافظت مناسب بسته بندی شوند .

این ممکن است به معنای اضافه کردن پتو و بالشتک برای پر کردن شکاف بین جعبه ها و وسایل شما باشد .

البته تمامی کامیون های اسباب کشی باربری در چالوس برای محافظت کلیه اقلام ، آنها را با پتو و ضربه می پوشانند . و کلیه صندلی ها و مبلمان را با طناب محکم می کنند

اگر قصد دارید بارگیری کامیون را خودتان انجام دهید توصیه ما این است که : این کار را نکنید !

برای کاهش هزینه های مربوط به جابجایی قبل از اثاث کشی ، از دوستان و خانواده خود در مورد روند بارگیری و تخلیه کمک بخواهید .

هرگز کار خوبی نیست که مبلمان سنگین ، جعبه و سایر وسایل را خودتان بلند کنید و حمل کنید .

نه تنها شما به طور بالقوه می توانید خود را مجروح کنید ، بلکه می توانید آسیب جدی به قسمت های مهم بدن وارد کنید

این نکته نیز دارای اهمیت است که کمک دوستان در اتمام اسباب کشی تاثیر بسیاری دارد . این در نهایت می تواند در هزینه شما نیز صرفه جویی کند ، زیرا زمان اجاره کامیون شما به میزان قابل توجهی کوتاه تر خواهد بود .

بالش های مبلمان فضای کمی را در یک کامیون به خود اختصاص می دهند . برای استفاده درست از اتاق کامیون های باربری در نوشهر ، حتماً همه بالش های مبلمان را جدا کنید .

این امر باید به حداکثر رساندن فضای شما در کامیون کمک کند ، همچنین وزن مبلمان سنگین را به طور یکنواخت توزیع کنید .

و همچنین میز و کمد را جدا کنید . اگر نمی توانید مبلمان بزرگ را جدا کنید ، سعی کنید جعبه های لوازم را و سایر وسایل را در بالای مبلمان قرار دهید تا از آسیب اجسام کوچکتر جلوگیری کنید .

ابتدا بزرگترین و سنگین ترین موارد را بارگیری کنید و بعد از جعبه های سبکتر شروع کنید

برای شروع بارگیری کامیون اثاث کشی آماده هستید ؟

ابتدا از بزرگترین و سنگین ترین موارد شروع کنید . این شامل تشک ، قاب تختخواب ، میز ، صندلی ، یخچال ، خشک کن ، نیمکتها ، مقاطع و میزهای قهوه ای است که قصد دارید به مکان جدید منتقل کنید .

با توجه به وزن و اندازه این وسایل ، آنها باید در قسمت پایین کامیون اثاث کشی شما قرار گیرند تا دیگر جعبه ها و وسایل شما را خرد نکنید و آسیب نبینید .

حتماً وسایل سنگین تری را نیز به قسمت جلوی کامیون ( در نزدیکی کابینی که راننده در آن قرار دارد ) قرار دهید .

در انجام بارگیری کامیون مخصوص حمل اثاثیه منزل این نکته بسیار با اهمیت است که ابتدا یخچال و لباسشویی و گاز در انتهای کامیون بارگیری شود . و کلیه این لوازم توسط پتو بسته بندی شود

و بعد اقلامی نظیر لوازم خواب در بالای اقلام بزرگ بارگیری شود . سپس می توانید کمد و لوازم چوبی را بارگیری کنید ، با این روش از آسیب اثاثیه منزل به صورت جدی در اتاق بارخور کامیون جلوگیری می کنید

برای صرفه جویی در اتاق کامیون ، کلیه فرش ها باید در بسته بندی پلاستیکی جمع شده و ایمن شوند . قبل از ریختن فرش های خود مطمئن شوید که آنها به درستی تمیز شده اند

برای بارگیری فرش ، باید آن را با قسمت بالا رو به بیرون بچرخانید . این کمک می کند تا از صدمه زدن یا صدمه زدن به پشت فرش جلوگیری شود .

پس از فرش کردن فرش ، آن را ایمن ببندید و آن را به صورت قائم در کامیون قرار دهید تا در فضای خود صرفه جویی شود .

آخرین بار سبکترین وسایل را بارگیری کنید

البته در بارگیری لوازم منزل توسط شرکت ها و موسسه های اسباب کشی معتبر تمامی این نکات با توجه به تجربه نیروها و پرسنل رعایت می شود

تا علاوه بر اطمینان از انجام صحیح حمل و نقل کلیه لوازم منزل به دست کارکنان پر تلاش اتوبار ها ، اعتبار این شرکت ها روز به روز به همت پرسنل سخت کوش و با سابقه افزایش یابد

 



:: موضوعات مرتبط: حمل و نقل , ,
:: برچسب‌ها: ریپورتاژ ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 138
نویسنده : یاسین

بوش در CES 2020 از طرح جدید خود برای یک آفتابگیر مجازی خبر داد که در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا درصد خطای رانندگان بر اثر تابش نور خورشید را کاهش دهد.

نور شدید خورشید یکی از دلایل اصلی تصادفات رانندگی به شمار می‌رود و حالا بوش با Virtual Visor خود قصد دارد این مشکل را برطرف کند. آفتابگیر مجازی بوش از یک پنل LCD شفاف و دوربینی که رو به راننده نصب می‌شود تشکیل شده است.

 

آفتابگیر مجازی بوش
 

 

این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره و همچنین نرم‌افزارهای ردیابی برای تشخیص نور خورشید روی صورت راننده استفاده می‌کند. سپس الگوریتم توسعه داده شده، دید راننده را آنالیز کرده و بعد با استفاده از تکنولوژی کریستال مایع، قسمتی از آفتابگیر را که نور خورشید از آن عبور کرده تیره می‌کند.

سایر بخش‌های آفتابگیر همچنان شفاف باقی می‌مانند تا میدان دید راننده محدود نشود. این موضوع در واقع نقطه قوت آفتابگیر مجازی بوش است چرا که آفتابگیرهای سنتی بخش زیادی از میدان دید راننده را اشغال می‌کنند.

همانطور که می‌شود حدس زد این آفتابگیر مجازی فعلا در حد ایده است و هنوز نمونه اولیه‌ای از آن توسعه داده نشده و فعلا باید به رندرهای گرافیکی آن بسنده کرد.

منبع : دیجیاتو



:: موضوعات مرتبط: حمل و نقل , ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 115
نویسنده : یاسین

کمپانی Rad Power Bikes که سازنده دوچرخه برقی در ایالات متحده است، از مدل جدید پرچمدار RadRover رونمایی کرد.

مدل اصلی دوچرخه برقی RadRover، اندازه بزرگی داشت و تنها در سایز 30.5 اینچی به بازار عرضه شد. حال سازنده مدل دیگری از این دوچرخه را که سوار شدن و پیاده شدن از آن را برای طیف بیشتری از افراد آسان می کند، تولید کرده است.

 

 

 

ارتفاع فاق تا کف پا در این مدل 25.4 سانتی متر از مدل اصلی RadRover کمتر بوده و برای افرادی مناسب است که از مشکلات زانو رنج برده و سوار و پیاده شدن از دوچرخه هایی که لوله فریم در آنها به شکل افقی قرار گرفته، سخت است.

مشخصات این مدل همانند مدل اصلی RadRover بوده و از تایرهای 26 در 4 اینچی ضخیم و مقاوم در برابر پنچری، هاب موتور 750 واتی (500 واتی در کانادا) و باتری 672 وات ساعتی لیتیوم یونی برخوردار است. این دوچرخه با یکبار شارژ به طور تقریبی مسافت 40 الی 72 کیلومتری را طی کرده و در حال حاضر با قیمت 1499 دلار از سایت سازنده قابل پیش خرید بوده و از ماه مارس به آدرس خریدار ارسال می شود.

 

 

 

شرکت Rad Power Bikes قصد دارد در سال جدید از مدل های جدید دوچرخه های خود از جمله RadRover, RadMini و RadCity رونمایی کند. البته قیمت هیچ کدام از مدل ها افزایش نداشته و همه آنها با قیمت 1499 دلار (به غیر از مدل RadRunner که 1299 دلار قیمت دارد)، با فندرهای آلومینیومی، چراغ های هیلو جلو، طراحی بهبودیافته دستگیره گاز و ظاهر جدید روانه بازار خواهند شد.

منبع : دیجیاتو

 


:: موضوعات مرتبط: حمل و نقل , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار فناوری اطلاعات و آدرس tadbirco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com